Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Не ме интересува какво пише в Аутодатата, а какво трябва да е. Зъбите може и да не са бутикови, ама синхронизаторите може и бутикови да дойдат.
    Не се мори да ми обясняваш повече
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!

      Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.

      За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
      Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
      Резултат:
      - в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...

      Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.

      Някой да сподели опит или идеи?
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
        Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!

        Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.

        За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
        Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
        Резултат:
        - в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...

        Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.

        Някой да сподели опит или идеи?
        Mасата на мотора

        ---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        На тоя Норд, и от варела горело да му сипеш се тая

        А сега сериозно, Фукса за мен е едно от водещите масла, по-добро от италианските бози.
        Ти па от кога започна и от Норд мотори да разбираш ?????


        П.С.Кво сте го зачесали Ицо бре на тема масла,та той е стар маслар,вие краставици ше му продавате,всеки си сипва в колата квото си иска...........................Аз поне съм прост и продължавам да си наливам скъпа Селения ВР,понеже колата ми се чувства отвратително с нея...................
        Last edited by Mury; d.m.y г., 23:30.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Не се мори да ми обясняваш повече
          Споко, няма смисъл и без това няма да разбереш. Нали си сложил най-хубавото масло.
          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          Аз искам още малко да ви занимая с моя проблем, по простата причина, че ударихме на камък!

          Нуждая се от съвети, идеи... някаква помощ.

          За тези, които са пропуснали предния ми пост, искам да ги въведа в проблема.
          Генератора ми спря да зарежда. Сменихме първо диодните плочки и реле-регулатора. После се оказа, че е прекъсната една от намотките на статора. Сложихме нова статорна намотка.
          Резултат:
          - в първия момент започва да зарежда на 14,2 Волта, след което бавно започва да пада зарядното напрежение...

          Вече сме лишени от всякакви идеи, за това къде да търсим проблема.

          Някой да сподели опит или идеи?
          Дай една осцилограма на зареждането и ще помогне доста в решението на проблема.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • Цени на някои части и консумативи без включен труд за смяната им:

            120.00 лв. - Масло "Texaco Ultra" 5W40 6л.
            1.20 лв. - Дифтунга Ф18
            24.89 лв. - Въздушен филтър "Filtron" AE 348/3
            25.00 лв. - Горивен филтър "Champion" L502/606
            19.00 лв. - Филтър купе NC2194
            10.00 лв. - Маслен филтър "Filtron" 670/1
            5.00 лв. - Зимна течност за чистачки "Верила" 1л.
            9.00 лв. - Антифриз "Prista" Long Life 1л.
            52.00 лв. - Водна помпа 1702
            25.18 лв. - Паразитна ролка CR1896
            56.29 лв. - Ангренажен ремък "Dayco" 199RHL240H
            75.96 лв. - Обтяжна ролка ATB2547
            22.00 лв. - Гумена стелка за багажника
            25.00 лв. - Пожарогасител, въже за теглене, жилетка, триъгълник
            19.00 лв. - Аптечка според инструкция №1 на МЗ от 20.02.2008г.
            20.00 лв. - Крушки H7 "Bosch" Pure Light 55W 2бр.
            50.00 лв. - Брава на шофьорската врата
            15.00 лв. - Пренареждане на бравата по моя ключ
            107.00 лв. - USB SD SDHC MP3 CD Changer AUX In Adapter Radio Alfa Romeo 159
            600.00 лв. - Джанти 17"
            150.00 лв. - Боядисване на джантите в оригиналния цвят металик + лак
            300.00 лв. - Премахване на DPF
            12.00 лв. - Добавка Valvoline Diesel Fuel Treatment
            80.00 лв. - Профилактика на турбина
            26.00 лв. - Комплект гарнитури за турбина
            35.00 лв. - Реглаж на преден и заден мост
            8.40 лв. - Крушки за габарити W5W Phillips BlueVision ultra, к-т 2бр.
            33.00 лв. - Хидравлично масло Tutela GI/R Зелено, 1л.
            138.24 лв. - Трансмисионно масло Tutela GI/VI, 3л.
            230.00 лв. - Амортисьори задни Kayaba Excel-G, 2бр.
            1.20 лв. - Дифтунга Ф18
            1.20 лв. - Дифтунга Ф20
            14.26 лв. - Смяна на масло скоростна кутия
            20.00 лв. - Смяна на задни амортисьори 2бр.
            40.00 лв. - Изправяне на 2бр. джанти
            260.00 лв. - Зимни гуми Continental ContiWinterContact TS 830 P, к-т 4бр.
            Last edited by b_angelov; d.m.y г., 15:59. Основание: Ъпдейт на плейлиста
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Дай една осцилограма на зареждането и ще помогне доста в решението на проблема.
              За съжаление, не разполагаме с осцилоскоп.

              Масата на мотора е проверена - няма проблеми с нея.
              Установихме и друг факт обаче - плюсовата клема, откъдето излиза кабела за плюса на акумулатора грее доста. Това май не е нормално. Нещо товари генератора и незнаем какво е...
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                За съжаление, не разполагаме с осцилоскоп.

                Масата на мотора е проверена - няма проблеми с нея.
                Установихме и друг факт обаче - плюсовата клема, откъдето излиза кабела за плюса на акумулатора грее доста. Това май не е нормално. Нещо товари генератора и незнаем какво е...
                Тогава проверете акумулатора за окъсила клетка..............
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Тогава проверете акумулатора за окъсила клетка..............
                  Проверихме и акумулатора с товарна вилка - на 800А три пъти... (акумулатора е 85Ah, 800A стартов ток)
                  Ако има окъсена клетка, предполагам щеше да издъхне при натоварване?!
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • а до колко пада зарядното напрежение, за колко време и при каква температура.
                    точка

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      Проверихме и акумулатора с товарна вилка - на 800А три пъти... (акумулатора е 85Ah, 800A стартов ток)
                      Ако има окъсена клетка, предполагам щеше да издъхне при натоварване?!
                      Най-вероятно имаш слаба връзка някъде по плюсовия кабел. Прегледай го от-до и там където влиза в клемата.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        а до колко пада зарядното напрежение, за колко време и при каква температура.
                        В началото тръгва да зарежда на 14,2 V, след което напрежението почва да пада до изравняването му с напрежението на акумулатора. Това за мен означава, че спира да зарежда, защото се усеща как колата почва да работи само на напрежението от акумулатора, като същото прогресивно пада - за окло 15 мин работа на място падна до към 11,7 V.
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                          В началото тръгва да зарежда на 14,2 V, след което напрежението почва да пада до изравняването му с напрежението на акумулатора. Това за мен означава, че спира да зарежда, защото се усеща как колата почва да работи само на напрежението от акумулатора, като същото прогресивно пада - за окло 15 мин работа на място падна до към 11,7 V.
                          А ролката на алтернатора,да не е превъртяла,защото съм виждал такава със счупен съединител ?????
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            А ролката на алтернатора,да не е превъртяла,защото съм виждал такава със счупен съединител ?????
                            Хм... това не знам дали е проверено, но предполагам щеше да бъде забелязан подобен дефект при разглобяването на алтернатора. Въпреки всичко, ще се обадя на майстора да провери и това.

                            За да избегнем съмненията за лоша връзка, пуснахме директен кабел от плюса на акумулатора до "+" на алтернатора и директен кабел от "-" на алтернатора до минусовата клема на акумулатора.
                            Резултата е същия.
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • а гасне ли лампата за зареждане.
                              може пак да ти се губи едната фаза на алтернатора. може и реле регулатора да е ако има такъв.
                              най-добре сваляш акумулатора и го закачаш на едно зарядно да се види какво става с него, а алтернатора на стенд.
                              точка

                              Comment


                              • По проблема с копчето на багажника - жена ми днес натисна копчето и о чудо - багажника се отвори. Затварям аз натискам копчето 15 пъти - не се отваря. Жена ми го натиска пак - отваря се
                                Следва и тъпото обяснение, срам не срам ...
                                Копчето стърчи от едната страна знаете как са едни такива несиметрични - отзад е на 0 отпред стърчи 2-3мм. По някаква малоумна логика го натискам там където стърчи т.е. отпред, а жена ми го натиска на картинката в средата Та на копчето му няма нищо хаха няма такъв случай
                                Last edited by code; d.m.y г., 21:09.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X